Tuesday, July 18, 2017

რეფლექსია მე-9 დღე

 ტრენინგის მე-9 დღის რეფლექსიას ვაქვეყნებ ცოტა მოგვიანებით, რაღაც მიზეზების გამო ვერ შევძელი დროულად მისი გამოქვეყნება.
  ახლა რაც შეეხება ჩვენს სრულ კურსს ,, პროექტებით სწავლება " ეს იყო ყველაზე საინტერესო, შრომატევადი და ყოველთვის გამოსაყენებელი ინფორმაციის შემცველი ტრენინგი. მე ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში ხშირად გამოვიყენებ იმ ელექტრონულ წიგნს, რომელიც იყო ჩვენი სახელმძღვანელო რესურსი მთელი ტრენინგის მანძილზე, ვეცდები პრაქტიკაშიც განვახორციელო ჩემი პროექტი, რომელიც ვფიქრობ, რომ ძალიან საინტერესოა.
 აქვე მინდა აღვნიშნო ,რომ ჩვენი სამუშაო ჯგუფის პერსონალი იყო კარგად მობილიზებული, აქტიური და კომუნიკაბელური. ტრენერი უაღრესად კომპეტენტური და ტრენერობის ყველა საჭირო  უნარ-ჩვევებით  შემკული.
  ჩემი დამოკიდებულება ტრენინგის მიმართ დადებითია. მიუხედავად იმისა,რომ ზაფხულის სიცხეების გამო ხანდახან მიჭირდა ხოლმე მუშაობა.
 სამომავლოდ ვითანამშრომლებ როგორც ტრენერთან, ასევე ჯგუფის წევრებთან თუ ამის საჭიროება იქნება.    მადლობა ასეთი ინფორმაციული ტრენინგის განხორციელებისათვის მის ავტორებს და თითოეულ პერსონალს.

No comments:

Post a Comment